"Sen hiçbir zaman yoktun aslında! Sadece varmış gibi yaptın ve ben buna inanmak istedim."
Vay vay vay!!!!
Her seferinde okuduğumda bambaşka bir özelliğini keşfediyorum bu kitabın. Dostluk, hiç böyle anlatılmamıştır!
Kitabımızda geçen Mustafa, dostu gördüğü birinden yediği ihanet (?) ile büyük bir yolculuğa çıkıyor: yolda karşılaştığı tanımadığı Levent adındaki biriyle.
Yolculuk, bence kimsenin beklemediği bir sonla bitti. Açıkçası, her okuduğumda şaşırıyorum ve heyecanla evi turlamaya başlıyorum.
Dostumuzun, en güvendiğimizin ihaneti; bizde olmayacak hasarlar bırakabilir. Hiç beklenmedik bir olay, türlü sonuçlara da yol açabilir. Gitmem sandığınız gidebilir, kalmam diyen kalabilir. Hayat bu, sağ gösterip sol vurabilir.