Beyza

Beyza
@Beyza1
Unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında. Ya hatırlamak! Evet, o da var! Ömür böyle geçiyor işte; kâh unutup kâh hatırlayarak.