Beyza

Beyza
@Beyza1
Okur
Unutmak olmazsa insanoğlu nasıl yaşardı bunca acı ortasında. Ya hatırlamak! Evet, o da var! Ömür böyle geçiyor işte; kâh unutup kâh hatırlayarak.
2 okur puanı
Temmuz 2017 tarihinde katıldı
12Kitap0Takip edilen1Takipçi0İnceleme0Alıntı0İleti
Kitapları
Duvar
Yorumlar

Okuduğu kitaplar

12 Kitap

Açlık

7.6

Yedi Güzel Adam

8

Böğürtlen Kışı

8.6

Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu

7.6

Amok Koşucusu

7.6

Bu Böyledir

7.9

Mavi Kuş

8.1

Yazarlarına göre okudukları

Mustafa Kutlu 3 kitap
Stefan Zweig 2 kitap
Knut Hamsun 1 kitap
Khaled Hosseini 1 kitap
Sarah Jio 1 kitap
Sabahattin Ali 1 kitap
Antoine de Saint-Exupéry 1 kitap
Cahit Zarifoğlu 1 kitap
Paulo Coelho 1 kitap

Türlerine göre okudukları

1. Edebiyat 12 kitap
2. Roman 6 kitap
3. Hikaye (Öykü) 5 kitap
4. Dünya Klasikleri 4 kitap
5. Aşk 3 kitap
6. Çocuk 1 kitap
7. Fantastik 1 kitap
8. Felsefe-Düşünce 1 kitap
9. Şiir 1 kitap
10. Kadın 1 kitap

Yıllara göre okudukları

2017 12 kitap2.037 sayfa
İncelemeleri
0 inceleme
Puanlamaları
0 puan

Okuyacağı kitaplar

11 Kitap

İffet-i Kalp

9.2

Çalıkuşu

8.8

Satranç

8.1

İnsancıklar

7.6

Gurur ve Önyargı

8.4

Hüzün ve Tesadüf

7.2

Beyhude Ömrüm

8.5