"Aşkı her haliyle sevdik. Vatan aşkını, toprak aşkını, sevgili aşkını, evlat aşkını, Allah aşkını. Çünkü aşk bağladı bizi hayata. Hevesimizi hiç kaybetmedik. Başka diyarlar girdi aramıza, başka insanlar girdi. Ama biz hep heveslendik. Biz olduk, Aşk olduk. Uzak diyarlarda da sürdürdük aşkı. Çünkü yaşama ancak bu şekilde sarılabildik dört elle. Çünkü gök kubbe hiç bu kadar mavi, doğa hiç bu kadar yeşil olmadı bizim aşık olduğumuz zamanlardaki kadar. Bütün insanlar güzel, bütün insanlar sevgiliydi."