Niçin dayı, niçin kimseyi sevmiyorsun? diye sordum. Aslında bazen durup düşünüyorum ve sevmek istiyorum. Lakin ne kadar çabalarsam çabalayayım insanlarda sevilecek bir şey bulamıyorum. Çünkü her birinin derisi altına saklı kirli kanı, kara safrayı ve pis balgamı görebiliyorum. İnsan vahşilik göğü altında; içinde kıskançlık nehirleri çağlayan, düzenbazlık ağaçları yetişen ve riya dağları yükselen kemikten bir şehirdir. Söyle şimdi, böylesi bir mahluk nasıl sevilebilir? demişti. Ürpermiş: “Ama biz de insanız dayı.” diye itiraz etmiştim. O zaman şöyle yanıtlamıştı. KENDİNİ YETERİNCE TANIRSAN HERKESTEN NEFRET EDERSİN..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Beni hayalperest ve hatta sapkın bir denizci sanmıştı. İlkinde haksız sayılmaz çünkü sahiden tam bir hayalperesttim. Ama dünyayı hayallerinin peşinden gidenler değiştirirler zaten. Yanılıyor muyum?