Beyza Boz

Beyza Boz
@BeyzaBoz
Okuduğum kitaplarda altını çizdiğim cümleleri, asla kaybolmaması adına buraya yazmaya geldim.
Dünya bu kadar önyargılı olmasaydı, masum tavuskuşu hayranlarının şeytana taptığına inanmayacaktı..
Reklam
Sanki içimde derin bir hiçlik var.
Sayfa 110·Kitabı okudu
Kendimizi hayvanlardan ve bitkilerden üstün görmemiz büyük aldatmaca, insanlık diye yücelttiğimiz şey aslında ne aşağılayıcı bir kavram.
İnsan umudunun bir kısmını kaybederse üzgün görünür ama tamamen umutsuz kalınca, böyle olur.
Sayfa 95·Kitabı okudu
Asıl kutsal kitabımız kayıptır. Babadan oğula, anadan kıza ezberletilir. Bu yüzden kelamın yani sözün çocukları derler bize.
Reklam