Bir çocuk tiyatrosu olarak tanıdım Küçük Kara Balık'ı ben. Hatta izlemek de isterken fırsat olmadı, evlerimize kapandık. "Bir çocuk oyununda ne işin var" diyen/diyecek arkadaşlarıma şu küçücük kitabı, kısacık zamanda okumalarını tavsiye ediyorum. Olduğu yere sıkışmış hisseden, öteleri merak eden, buna cesaret göstermek isteyen herkes okusun bu kitabı. Kısa bi araba yolculuğunda ya da belki sadece dizinin 2 bölümü arasında - bi reklam süresinde-
Ve tabii ki çocuklarınıza, çocuğunuz bildiklerinize, yeğenlerinize okuyun. Cesur, ne istediğini bilen, isteklerinin sonuçlarını bilen, sorumluluğunu almayı bilen çocuklar yetiştirelim.