Kitap çok güzeldi.Bize imkansız şeylerin olmadığını sadece bazen ihtimallerin düşük olduğunu gösteriyor.Okunulabilir bir kitap okuyup da pişman olacağınızı sanmam :)
OlasılıksızAdam Fawer · April Yayıncılık · 202398,5bin okunma
Evet Ayçöreği'nin devam kitabı gerçekten güzeldi beğendim.Özellikle Romeo ve Juliet replikleri ayrı bir tatlılık katmıştı kitaba.Devamı olacak diye duymuştum umarım gerçekten olur.Eğer yazar yazmayı düşünmüyorsa bile yazmalı bu kitabın devamı olmalı.
Elmalı TurtaZeynep Sahra · Ren Kitap · 20189,7bin okunma