Yine iftara yarım saat kalınca bir iki bin avrat kızlar çıkageldiler.Her biri şekerleme ve çörekler getirdiler.Iftar taam eyledik.Bunlar gitmezler,saat üçe varınca otururlar.Meğer bunlar namazı beklerler imiş.Çare yok,abdest alup namazı kıldık.Tekrar izin istediler.Her gece bunlar gelüp iftar ve taam ile namazımızı temaşa etmek için yalvarır oldular,izin verdük.Cemaatle oturup gece teravihi tamam eda edüp ilahiler ve tespitlerle bütün kadınlar bizleri seyretti ve hayran oldular