Almanlar,herhangi bir yerde üçten fazla kişinin bir araya gelmesini yasaklamıştı.Ayrıca öğretmen veya öğrencilerin mutlaka bir arada,ders halinde bulunması da gerekmiyordu.Herhangi bir gencin,sokakta,çantasında ders kitabıyla yakalanması da ,bütün sınıfın toplama kampına gönderilmesi için yeterliydi...