Kime ait olduğunu bilmediğim, hayatımda işittiğim en anlamlı sözdür. "Fazla anlam yüklemeyin dünyaya. Bu hayatın yarısı şükür, yarısı sabır; yarısı teselli, yarısı kahır. Kimseyi anlamadan yargılamayın, herkesin derdi kendine ağır. Anlatmak ve anlaşılmak için de çok fazla yormayın kendinizi. İnsanların yarısı samimiyetsiz, diğer yarısı size sağır..."