Beyza Nuriye Eren

Beyza Nuriye Eren
@Beyzanuriye
…Siz bir zavallısınız, öyle değil mi? Yalnızsınız, tıpkı şeytan gibi; ve onun gibi kıskançsınız. Kimse sizi sevmiyor, öldüğünüzde kimse arkanızdan ağlamayacak! Ben sizin yerinizde olmak istemem!”
Reklam
“ Sağlığımı soruyorsunuz… Daha iyiyim. Ama tüm umutlarımı yitirmiş olarak yalnızlığa ya da beni hiç sevmemiş ve hiç sevmeyecek olan kimseler arasında yaşamaya yazgılı olduğum sürece, neşemi nasıl bulur, nasıl iyi olurum? “
Belli ki ağlamak en sevdiği eğlence olmuştu artık.
“Artık o duruma gelmiştim ki, her şey bana olağan geliyordu. “