Ama bugün nedense bir şeyler yakasını bırakmak istemiyordu.
İçini bu yüzden garip bir sıkıntı kapladı. Acaba bu halleri görünmez, bilinmez bir alemle bir yakınlık meydana geldiği için miydi? Bir şey mi olacaktı? Ne bileyim ben, ölecek miydi?
Gün boyunca daha bunun gibi binlerce tabloyla karşılaşacak. Her şey o kadar çok ve her biri başka bir noktadan bakıldığında o kadar değişik resimler vermekte ki...
Hangisi akılda kalabilir?
Hangisine insan "bundan vazgeçilmez" diyebilir?
Biraz yukarıdan bakınca, güzel bir çiçeğin, daha güzel görünmeyeceğini kim iddia edebilir?