Yaradanın buyrukları da bir nimettir. Emirleri, yasakları ve izinleri. Eğer bize izinleri olmasaydı ne yapardık. Yemek içmek, sevinmek ve gülümsemek ve daha milyonlarca izin... Hepsi ne kadar çok. Allah ne kadar cömert.
Her şey tadına doyum olmaz bir parlaklık içindeydi. İşte bu, görmek için güneşin ışıklarına ihtiyaç duymayanların görmelerini sağlayan bir ışıktı. Güzelliği ve onun sağladığı düşünceyi elde etmiş olanların sahip oldukları bir ışık:Bunun adı olsa olsa nur olabilirdi.