Böyle düşününce, midemdeki kadim tiksinti fokurdayarak yükselirken, gözlerim bunca yıldır gördüklerinin kederi, ağzım mührünü kıramamanın ofkesiyle yanmaya başladı.Şeytan diyordu ki, bu defa aç ağzını ve sakın yumma gözünü. Gerçi niye şeytan olsun, diye geçirdim içimden. Şeytan böyle bir durumda olsa olsa sus, başka yana bak, derdi. Niye susardı peki insan , neden başını öte yana çevirirdi? İçindeki iblisten değil, dışındakilerden korktuğu için. Yanlış mahcubiyetler yüklenmeye talimli olduğu için. Başkalarının acısından muaf kalabileceğini sandığı, felaketlerin bulaşıcı olduğunu anlamadığı için.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkesin kendine göre bir " Gitme " deyişi ve gene herkesin kendine göre bir gitmeyişi vardır. Ikimiz de meşrebimizce yapmıştık üstümüze düşeni. Ben, "Git" derken bile, "Gitme" demeyi becermiştim, oda en nihayet giderken bile aslında kalabilmeyi.