Büşş

Büşş
@Bgt0502
İnsanın içini bir dert kemirmeyince yüzü böyle solar, gözleri böyle dalar mı?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bazı acılar anlatılmıyor. İçinizde bir yerde sıkışıp kalıyor. Ne anlatmaya gücünüz yetiyor ne de içinizden atmaya...
Bu hikâye yarım kalmamalıydı, ya benim yarım kalbim? Ona ne yapmalıydı!
Ne kazanırsanız kazanın büyüdüğünüzde çocukluğunuzu kaybediyorsunuz. Ve dünyanın en kötü çocukluğu bile özleniyor
Kokun kadar kayıp tüm çiçeklerin varlığı....