Pillibulut

Pillibulut
Ve insanlar hiç bir şeyden bahsetmiyorlardı.. -Fahrenheit 451 youtu.be/VJrozHgXbCI?si=...
@Bgulut·
·
sabitlendi
umut dolu,ben de yeni öğrendim.
Bizi en çok sevecek insanlarla henüz tanışmadık.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
birine içimi açtığımı her hatırladığımda, kendimden biraz daha nefret ediyorum
iyi değilim
me
Bir sabah uyandım, vücudumun sol tarafını hissetmiyordum..gözümden akan yaşı sildim..elimi kalbimin üzerine koydum..sessizliği hissettim...kalbim eskisi gibi atmıyordu..
"Hayat dediğin şey nedir ki? Labirentlerden oluşan bir kutu..."