Ne zaman güzel bir başarı ya da ödüle ulaşırsak, ardından bir durgunluk dönemine girmek zorundayız. Bundan kaçış yok. Ama günümüz insanı ne yazık ki bunun farkında değil. Öylesine haz bağımlısı bir hale geldik ki herhangi bir ödül sonucu salgılanan dopaminin zirvesindeyken bile sıradaki zirvelerin derdine düşüyoruz. Oysa o an zirvedeyiz. Oturup biraz soluklanalım değil mi? Zaten birazdan hızla ineceğiz o yüzden çöküşten önce etrafımızdaki manzaranın gözlerinin içine uzun uzun bakın. Her bir anını beyninize iyice işleyin. Böylece çöküş sonrası bekleme döneminde ne zaman sıkılsanız beyninizin içindeki bu anıları hatırlayıp biraz nefes alırsınız.