Ekin Eylül

Ekin Eylül
@Bi_deli
Evet, çabuk sinirleniyorum. Unutkanım, dağınığım. Çocukça davranıyorum. Bazen katlanılmayacak hale geliyorum. Gereğinden fazla ısrarcı oluyorum. Hepsini geçtim, insanlara çabuk bağlanıyorum. Ama aramızda şöyle bir fark var; ben kimsenin kalbini bilerek kırmıyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biraz daha kaybet. Öyle dertleşelim...
Bir çok şeyi tek harfle anlatan harika bir söz var. "O"
Nasipten öte yol yok bu hayatta, Payımıza düşen; En güzeli değil, en hayırlısı olsun bugün..
SEVMEK bir ömür sürer... PSİKOPATA bağlamam birkaç saniye...!