Ekin Eylül

Ekin Eylül
@Bi_deli
İnsanın yaşı kaç olursa olsun, ağlarken hep kimsesiz bir çocuktur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Cidden canı sıkılan bir tek ben miyim?
Bir sor bakalım Güzel günler gelse bile Yaşayacak hevesimiz Kalmış mı diye ?..
SAVAŞ BARIŞTIR ÖZGÜRLÜK KÖLELİKTİR CAHİLLİK GÜÇTÜR