İntihara ve deliliğe, delilerin delilerin yanında "normal" olmasına dair farklı bir bakış açısıyla yazılmış. Çok iyi kaleme alındığını düşünüyorum, sık sık tanıdık hislerle ve düşüncelerle karşılaştım. Herkese göre bir kitap değil ama intihar fikri olan, bu konuda düşünen, sorgulayan insanların okuyabileceği bir kitap.