İşime konsantre olamıyordum. Üniversitede ikinci yılım, üçüncü dönemimdi; yarı zamanlı kadrodaydım. Kampüste dolaşırken insanların sevgilisinden ayrılma, sınavdan kalma, bileğini burkma hikayelerine kulak misafiri oluyor, öfkeden köpürüyordum. Sizi aptal, kuş beyinli, bencil yaratıklar diye bağırmak istiyordum. Nefret ediyorum hepinizden. Siz bunlara dert mi diyorsunuz? Benim oğlum ölüyor!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
JB'ye göre Willem'in henüz başarıya ulaşanamasının nedeni yine kendisiydi. JB'nin en sevdiği söylevi "Sendeki tip bende olacak var ya" diye başlar, "Yediğin önünde yemediğin arkanda muamelesiyle öylesine şımarmışsın ki kapılar sana kendiliğinden açılacak sanıyorsun. Ama ne var biliyor musun Willem? Yakışıklısın ama burada herkes yakışıklı, zahmet edip biraz daha çok çalışacaksın" diye biterdi.