Bence, ya hep ya hiç olmalı. Ben yaşamımı kendisine bağlayacağım adamdan, onun da bütün yaşamını bana bağlamasını isterim; üstelik geri dönmemek ve pişman olmamak koşuluyla...
Geride öyle çok anım var ki: anılar çok, fakat anılmaya değecek hiçbir şey yok! Gelecekte, önümde uzun, epey uzun bir yol duruyor, benimse hiçbir hedefim yok...
Zaman, bazen kuş gibi uçarak, bazen de bir solucan gibi ağır ağır geçer. Fakat insanın, özellikle, en hoşlandığı şey, zamanın hızlı mı, yoksa yavaş mi geçtiğinin ayrımında bile olmayışıdır.