Hayat, bu tek tek ânların yapıştırma çizgisinden ibaret, girişi ve çıkışı azap iki nokta arası bir tüneldir; ve ne mutlu onun çıkış noktasından güneşi batmaz aydınlığa geçebilenlere.. Kafa Kağıdı
M.
@Bicokokur
·
Evet, hayat tek bir heceden ibarettir ve onun ismi "ân"dır. Tek bir ân yaşıyor sonra, sonra hakikatte kopuk bu "ân"ları birleştirerek ahmak bir kemmiyet oyununa girişiyor, 3, 5, 90, 100 yaşadığmızı sanıyoruz..
Anlatamam derdimi dertsiz insana,
Dert çekmeyen dert kıymetini bilemez.
Derdim bana derman imiş bilmedim,
Hiçbir zaman gül dikensiz olmaz..
Aşık Veysel Şatıroğlu