“Bir kimseye duyduğun sevgi, onda olmayan güzel sıfatları bile varmış gibi gösterir. Bir kimseye duyduğun kin de, onda olmayan kusurları varmış gibi gösterir.”
Hz.Ömer
Bugün de bitti. Yarın olacak mı bilmiyorum. Yarın ne olacak onu da bilmiyorum.
Ama bildiğim bir şey var.
“Süphesiz Rabbim benimledir, bana yol gösterecektir...”
-Şuara /62
Tevekkülün gözünü seveyim…