Niçin hep yürüyordu, bir erkeğin yaşamda hep yürümesi gerektiği için mi, çevresindeki düşmanlığı ve nefreti , binlerce pencereden ona öfke dolu bakan on binlerce gözü umursamadan, tek başına... Niçin yalnızdı, neredeydi arkadaşları? Kendini bulmak için mi yürüyordu? Önemli olan başkalarının değil, onun kendinden olan beklentileriydi!