Haydi, ilim ve irfan meclislerine katıl, çünkü o meclislerde cennetten gelen kokular yayılır.
Bunu yaparsan sen ve o kokuları yürüdüğün yolda, hatta oturduğun evde bile hisseder ve kokularsın.
Kalp, ibadet suyuyla sulanan bir ağaç, meyveleri ise sezgi ve idraktir.
Gözün meyvesiyse, olup biteni değerlendirip ibret almadır.
Kulağın meyvesi, Kur'ân'ı dinlemektir.
Dilin meyvesi, Allah'ı zikretmek.
El ve ayakları meyveleri de hayrı yapmaya yönelmektedir.
Kalp susuz kalıp kurursa, meyveleri yok olur. Şu hâlde senin kalbin çoraklaşmışsa, bol bol zikir yap!
İnsan giderken korkmaz…
Çünkü henüz kaybetmenin ne demek olduğunu yaşamamıştır.
Bilseydi… yine de gider miydi?
İnsan en çok, yaşamadığı acının cesurudur.
Ben döndüm…
Ama dönecek bir yer kalmamış. ❤️🩹
Günlerimin çoğu bu sınıfta geçiyor; dersler, kitaplar, çocukların sesi… Hepsi bir hikmete bağlanıyor.
Bugün ise sınıfıma ince bir lütuf dokundu…
Bir çiçeğin sadeliğinde saklı olan huzur, yorgunluğu alıp götürdü.
Anlıyorum ki; nasip, bazen tam ihtiyaç anında gönle dokunandır.
Şimdi sınıfım papatya kokuyor… sade, temiz ve şükür dolu.