Kitapta bitkilerin özelliklerine göre öğrenci profillerini aktarmaya çalışmış yazar. Bunu yaparken de uygulamaya dönük yaklaşımlara değinmiş. Belki meslektaş olduğumuzdan belki de gerçekten öyle! Kitapta bir farklılık görmedim. Okul, Sınıf, öğrenci, öğretmen, yönetici profilleri dışardan göründüğü gibi aktarılmış benzetmeler bunu farklı göstermeye yetmemiş. Neyse dediğim gibi arkadaşlar çok şey kattı bu kitap bana diyemem ama farklı okullardan bahsettiği içinde merak uyandırdı sadece akıcı olmadı bu merak. Tavsiye eder miyim? Bilmiyorum ama okumak isteyen okusun tabi her pencere farklı manzaralara açılır.