Bilal

Ey insan! Ölüm yakalamadan önce tövbe et Rabbine yönel gitmeden bu fani dünyadan. 🌹
Reklam
Dediler;Cehennemde odun bulunmaz; Yolcu, yakacağını kendi götürür. Anladım ki, Cennete giden de buradan Gülünü zambağını kendi götürür!..
Sayfa 114·Kitabı okudu
İnsanı olduran sükût Bir gün öleceğini aklında tut Rahat bir yer olmalı ki şu tabut Görmedim girmem diyen, yiğit kimse
Muhabir:ölümden korkuyormusunuz? Brigitte Bardot:Evet. Her gün ölümü düşünüyorum. Ama her gün düşünmek, çok sağlıklı bir şey bence. Böylece saatleri daha iyi ayarlayabiliyor, kalan zamanınızı daha iyi ve yararlı değerlendirebiliyorsunuz. Ölümü düşünmeyen insanlar kendilerini ebedi zannediyorlar ve hayatlarını APTALLIKLARLA geçiriyorlar. Ayrıca ölümğmdüşündüğüm için verici ve bağışlayıcı olabiliyorum. İyi bir şeyler yapabilmek için, ölümü beklemeye gerek yok. İnsan yaşarken de bunları yapmalı ve bunun mutluluğunu solumalı.
Sayfa 79·Kitabı okudu
Allah kullarına haksızlık edilmesine razı olmaz, bende kimin hakkı var? Kimi üzdüm, kimin hakkını elinden aldım, kime ne kadar borçluyum diye kendimize hesaba çekelim...
Sayfa 55·Kitabı okudu
Reklam