Bilal

"Ben bu eğitim sistemine zerre kadar değer vermiyorum çünkü öğrenciyi aklını kullanmasından mahrum ediyor ve onu miskin ve zayıf bırakıyor "
Alıntı
L. G. isimli okura yanıt verildi
Bilal
Maalesef ilim ve talebelik kavramı gerçek anlamından sapmış durumda..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Bilgi çağındayız deyip" Bilime gizli bir ilah gibi sığınanlar, yaratıcıya gerek varmı diyenler bilsinler ki bu göz doktorunu ya da gözlükçüyü övüp asıl gözü yaratanı görmezden gelmektir ve bu komik bir yaklaşımdır
1000Kitap
Bilal
Bu kadar ispat ve delilin içinde yaratıcıyı inkar etmek iman etmekten daha zordur
"Allah Teala iki ortaktan birisi diğerine ihanet etmediği sürece ben onların üçüncü ortağıyım. Eğer birisi diğerine ihanet ederse ben aralarından çıkarım."(Ebu Davud)
Din
Bilal
Ortaklıkta bereket vardır lakin şartları yerine getirirsek.
HZ.Hacer: "Yoksa, bizi, buraya bırakıp gitmeni, sana, Allah mı emretti? diye sordu. İbrahim (a. s)" Evet Allah emretti! "diyr cevap verdi. Hz. Hacer " Öyleyse Allah, bize yeter. O bizi zayi etmez, himayesiz bırakmaz! Dedikten sonra döndü.
Sayfa 177·Kitabı okudu
Din
Bilal
Ne şerefli ve mübarek bir kadın hz, hacer Allah rahmet eylesin.