Mahmut Bilbay

Mahmut Bilbay
@Bilbaymahmut
Ya gitmesini bil, ya da bitirmesini. Öyle yaralı bırakma.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Görmeden seni isteyen gönlüm, görünce nasıl dayansın. 
BU KADAR KALP KIRIKLARINA RAĞMEN ÇOCUKLUĞUMDA YAPTIĞIM GİBİ RÜZGARA DÖNEREK BAĞIRMAK İSTİYORUM
Bu saate kadar yatmayanlara selam olsun Kim bilir sizin ne derdiniz var😔😔😔

Mahmut Bilbay

, bir kitabı okumaya başladı
Paulo Coelho
8.3/10 · 246,9bin okunma