Bakın ben bir adamın kadına öküz gibi davranmasını okurum dark romance okurum ama bir adamın bir kadını insanlar içinde yerin dibine sokmasını özellikle ailesinin içinde rezil etmesini okuyamam. Hele ailesine kızla ilgili cinsel söylemler etmesini hiç okuyamam. O kadar değil. Bu tarz davranış sergileyen bir karakter daha okumuştum. En Karanlık Günah kitabındaki erkek karakterde bunu yapmıştı ve ben onu da sevmemiştim. Bu tarz erkek karakterleri okumam. Sebebi ne olursa olsun sonucu ne olacaksa olsun.
Kitapta daha 100. Sayfadayım ve romeo'nun kıza yaptıkları ve tavırları beni çıldırttı. Okumak hiç içimden gelmiyor. Feminist damarlarım kabardı. Bir adamın bir kadına bu davranışları kabul edilemez.
Herkes çok beğenmiş ben beğenmedim. Şimdi yarım bırakıyorum. Ama belki yazın başka bir kafayla okumak isterim.