Yazarın birçok kitabını okudum.İlk kitabı ve benim de yazardan okuduğum ilk eser olan Leyleklerin Uçuşu’yla arasında çok ciddi fark var.Yazar romanı yazarken kendinden sıkılmış gibiydi.Normalde Jean Christophe Grange merak uyandıran ,gerilimi yüksek eserler yazar ve onu okuyan diğer kitaplarını da okur ama Küllerin Günü’nde o heyecanı alamadım ,aksine betimlemeleri yaparken,kurguyu oluşturuken çok bıkkın olduğunu hissettim .Ben okurken kesinlikle sıkılmadım ama konuyu ve gidişatın nereye varacağını hiç merak etmedim.Yine de polisiye ve modern toplumdan soyutlanmış ,muhafazakar bir grubun içinde yaşanan, her zaman sır olan konuları okumaktan hoşlanırsanız tavsiye ederim.