“Hepimizin içinde şikâyet etmeden usulca yürüdüğümüz gizli tüneller var. O tünelden çıkacaksın bir şekilde. Sesini duyacaksın doğrunun. Şikâyetçi olmanın insanın mayasına karışan tuhaf bir unu var. Karışacaksın ona. Bu seni hoşnutsuz, asi, mutsuz ya da isyankâr yapmayacak üstelik. “Farkında” yapacak. Kendinin ve dışında kalanın farkında.... Sesini çıkardıkça farkına varacaksın olan bitenin. Çünkü varılacak en mühim yer orası.”
Sayfa 45 - Kültür,sanat ve edebiyat dergisi- Nur Nese Sahin·Kitabı okudu