“Her kırıldığımda yapraklarımı savurup sonra yeni bir baharda tekrar yeşermeyi ümit etmem gelecek güzel günlere olan inancımdandır. Er yada geç tekrar filizlenirim. İşte o zaman mevsimin önemi kalmaz. Sonbahar da olsa yeşerir yapraklarım.”
“aşkolsun ne zaman
aşkolsun tiyatro geceleri
aşkolsun “bravo” sesleri
aşkolsun anadolu otobüsleri
aşkolsun bildiğim ışık
biz birden türeriz istanbulda ve heryerde
görünmez bir mutsuzluğu söyleriz
bilge kayalarla
çarpılan ebonitler
oluşturur tersliğimizi
ey canım, güzel yüzlüm
suyunda denizleri bulduğum
bilmediğim yerlerimdeki sancı
bana bir şey söyle güleyim
bir şey daha söyle
inandır”
“Ama sonsuz olmayan şeyleri öğretmediniz efendim
Baskının zulmun kıyımın açlığının
Bir yerlere kıstırılıp kalmanın susturulmanın
Aşk mutluluğunun ve eski hesapların
Aritmetiğin bile
Bunları bulmayı bana bıraktınız
Size teşekkür ederim”