Fakir olmak , zengin olmak , eğitimli , cahil ,işçi , memur , uzun ,kısa hiç fark etmiyor . Kadın olmak yeterli bedel ödemek için bu gezegende , hele ki bizim memlekette . Yeter ki canımızdan olmayalım , ucuz kurtulalım . Buna dua ediyoruz .
İsmi , cismi , görüntüsü fark etmez , kim ki dur demiyor kadınların ölümüne bu memlekette , kim ki kanıksamış bu cinayetleri , gazetede okuyup geçiyor , televizyonda izleyip kanal değiştiriyor , bir kadın ölmüş hiç umursamıyor ; o simsiyah surat esasında o işte .