Ben pek bu tarzda kitaplar okumaktan hoşlanmam aşk, romantik tarzda okumayı sevmiyorum sıkılıyorum okurken. Ama bu kitabı gerçekten çok sevdim. Bu tarzda düzgünce okuyup beğendiğim ilk kitap diyebilirim.
Genel anlatımı dili ve kurgusu o kadar akıcı ve merak uyandırıcı ki elinizden bırakasınız gelmiyor.
Karakterler ilginç ve özgündü. Belki biraz klasik aşk kitabı gibi gelebilir fakat karakterle bu klasikliği kaldırmış diyebilirim.
Tavsiye edebileceğim bir kitap
Anlatımı ve dili basit olan olduğu için tek oturuşta bitirilebilecek, akıcı bir kitap. Genel olarak kitap biraz depresif bir havası var ama rahatsız edebilecek düzeyde değil.
Kurgusu çok güzeldi hiç sıkılmadım. Sadece başlarda tam konuyu kavrayamadığım için biraz okuma hevesim kaçtı ama sonrasını gerçekten zevkli okudum.
Tavsiye ederim ama okumasınız da bir şey kaybetmezsiniz.