"...Bilenmeli, çağırır yeniden yeniden başlamalı, yeniden dostum, görüyorsun ya işte bozuldu bir kere umudun ordusu. Gelsene, diyordu İzmirdeki sevgilim Son mektubunda Kemeraltındaki kahveleri anlatıyordu ince belli çay fincanlarını Kim bilir, belki de avutmak istenen beni unutup kendi mahzunluğunu..."
"İnsanlar istemediğin şeyleri söyleyecekler, beklemediğin şeyleri yapacaklar.
Asıl soru: sen, tüm bunlar karşısında kim olacaksın?
Cevabını biliyorsun.
Yapman gereken tek şey, dinlemek.
Kendini duy, duyduğuna güven.
Kalabalığın gürültüsünün içindeki sesi bastırmasına izin verme!
Karanlığı dağıtmak için içinden geçmek gerektiğini öğreneceksin.
Telaşsız, usulca.
Dünya daha hızlı dönsün, sabah olsun isteyeceksin.
Korkma, geceye sarıl, gözünü yıldızlardan ayırma.Orada, sana hiç uzak olmayan bir yerde…
Kocaman ve sonsuz ihtimallerle dolu bir hayat yaşanmayı bekliyor olacak."