Zaman bir an-ı seyyale, yüksek bir apartmandan aşağıya düşer gibi, ya da akarsuya kapılmış bir yaprak gibi. O kadar kısa,ne bir an geri ne bir an ileri...nasıl oluyor da bu kısa zaman dilimini geniş yapabiliyoruz ya da hiç geçmediğini zannedebiliyoruz...yaptığımız bast-ı zaman mı ,yoksa tayy-ı zaman mı..size soruyorum..