Bu hayatta her ne rol üstlenirsek üstlenelim yalnız geldik, yalnız gideceğiz. Gün sonunda hep kendimizle baş başa kalacağız, onun için ilk önce kendimizi benimsememiz ve kabullenmemiz sonra başkalarının düşüncelerinde kabul görmeyi istememiz gerekmez mi?