Zamanın ve mekanın dışında sonsuzu sevmek,
ne olursa olsun sevda yolunda eğilmeden,
bükülmeden vazgecmektir sevmektir,
cennetin kapısından girince ilk onu istemeye yemin etmektir...
Bu dünya her zaman tahammül edilesiydi, ancak biz öyle bir zamanda doğmuşuz ki, yaşanabileceklerin en zoru belki de. Mamafih, yaptığımız şey yaşamak değildi zaten, sabretmekti. Olabildiğince sabretmek. Olabildiğince Allah için sabretmek.