"Ama insan anlamaz,bilmez acziyetini.Azken çok olduğunu, hiçken hep olduğunu,yokken var olduğunu zanneder.Zanneder de kendine zulmeder.Böylece büyüyecek, böylece çoğalacak ve böyle yükselecek zanneder.Oysa küçüldükçe büyür insan, azaldıkça çoğalır, eksildikce artar."
"taş devri gibi, tunç devri gibi, insanların birde gül devri geçirdiklerini düşünüyorum.Nasılsa o devirden kalma bı takım adamlar yaşıyor yeryüzünde..."