Aşk ancak düşüncede var olabilir sanırım, sonra kalbe iner.
Birbirine benzeyen iki beynin uyum içinde yaşaması kadar rahatlatıcı çok az şey vardır.
Çatışmasız bir armoniden bahsediyorum.
O senin sevdiğin şeyleri sever, sende onunkileri.
Ve en sonunda birbirinizi seversiniz...