bazen son öylesine ani bir şekilde gelir ki
bittiğini bile anlamadan kalakalırsın,
“Şöyle olsaydı nasıl olurdu?” diye sorup durursun kendine
bir süre yüreğin sadece kederle dolar
ve gridir her şey zihin gözünde
sonra hayat seni yeniden fırsatlar meydanına davet eder; sana her şeyi yitirmediğini hatırlatır,
ve içindeki sevgi ışığını yeniden yakarsın
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sen her gün yeniden anlatsan, ben her gün yeniden dinlerim. Sen anlatmaktan vazgeçene, olanları geride bırakıp gelecekten, hayallerinden söz edene kadar dinlerim. Hepimizin yaraları var. Ben de senden farklı değilim.