Binevi

Binevi
@Binevi
Her şeyden bıktım. İnsanlardan, kendimden, hayattan... Beni bu düşünceye sürükleyen kim? İnsanlar, anlayışsızlıklar...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İlk defa birisine bir derdimi yüzyüze anlatırken ağlamadım. Mutluyum bu sebeple. Çünkü sıkıntımı anlatmak için konuşurken ağlamaktan başka bir şey yapmıyordum.
Karar vermek çok zordur bazı şeyler için.
Birilerine büyüdüğümü göstermek için vazgeçtim sevdiklerimden, önem verdiklerinden, huylarımdan... Değdi mi kimseye değmedi...
Sevgi neydi? -Elini kalbine koymadan kalbinin sesini duyabilmekti.
İlişkiler