Binnur IŞIK

Binnur IŞIK
Sürü psikolojisinden uzaklaşmış,rahatlığın ve inadın her gramı üzerinde toplanmış,akıl ve mantığı kendinden bir adım önde giden,kafasının dikiyle yol alan,yalnızca özgürlüğüne âşık birisi.
..ama uyanıkken de hiçbir zaman iyice uyanık değiliz..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Agis'e de,"Bir insan nasıl özgür yaşayabilir?" diye sorulduğu zaman; "Ölümü küçümseyerek" demiş.
Bana öyle geliyor ki insan kendini hüzne bile bile,isteye isteye,seve seve bırakır. Acaba bazı ruhlar için hüzün bir zevk,bir gıda değil midir?
Kendini beğenmek;insanın özünde, yaratılışında olan bir hastalıktır.İnsan yaratıkların en zavallısı,en cılızıdır;öyleyken en mağruru da odur.
Saadet bile haddi aşarsa azap olur.