"Bizler daima hissettiğimiz acıdan daha büyüğüz...Acı mutlak değildir...bir acı vardır, bir de ben... acı ancak ben'in bir ürünü olabilir. Ben var olmaya devam edecek ve acıdan başka şeyler de hissedecektir."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Umudu hissedebilmek için her şeyin yolunda olması gerekmiyor. Her şeyin değişeceğini hatırlamanız yeterli. Umut herkes için var. Umut edebilmek için mevcut durumun gerçekliğini inkâr etmeniz gerekmiyor; geleceğin belirsiz olduğunu, hayatta karanlık kadar ışık da olduğunu bilmeniz yeterli."