"Ben bu kızı buradan kaçıracağım dedim."
"Manyak mısın lan! Düğün gecesi kız mı kaçırılır.? Hem de hiç tanımadığın bir kız. Oğlum sen harbiden manyaksın. Allah'ım ya!"
"Abi bak anlamıyorsun."
"Ne anlamayacağım oğlum! Anlaşılmayacak ne var.? Gitmişsin Batmanlıların düğününde Diyarbakırlı gelin kaçırmışsın. Daha anlaşılmayacak ne var .? Aptal mısın sen oğlum.? Ya şaka mı yapıyorsun.? Benimle kafa mı buluyorsun .?"
"Başka çarem yoktu."
"Ya sen bu kızı ilk defa görmüşsün. Ne çaresi!"
"Birisi ölüyorsa ikinci şansın olmaz ki..
"Burası biraz gürültülü." dedi etrafına bakınarak.
Burasının gürültülü olduğunu söyledi söylemesine ama ben onun sesinden başka hiçbir şey duymuyordum.