“...şu muhakkak ki bugün olduğun gibi olmak da istemiyorum. Büsbütün başka bir hayat, daha az gülünç ve daha çok kanalı bir hayat istiyorum. Belki bunu arayıp bulmak mümkün... Fakat içimde öyle bir şeytan var ki... Bana her zaman istediğimden büsbütün başka şeyler yaptırıyor. Onun elinden kurtulmaya çalışmak boş... Yalnız ben değil hepimiz onun elinde bir oyuncağız... Senin dünyaya hakimiyet planların bile eminim ki onun mahsulü...”
“Ben şuna inanıyorum ki, üç buçuk günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için ne mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de İstikbalin olmayacak hülyalarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız”