📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Maşuk aşığa şöyle der:
“Gel, sen ben ol. Eğer ben sen olursam, o zaman sevgili gerekir. Aşık artınca, ihtiyaç da artar. Sen, ben olduğunda sevgili artar. Her şey sevgili olur aşık değil; her şey naz olur, niyaz değil; her şey elde olur, ihtiyaç kalmaz; her şey zenginlik olur fakirlik değil; her şey çare olur, çaresizlik değil.”
Yalnızca bakma, hem de gör. Zira bakmak ve görmek aynı şey değildir. Bakmak göz ile olur görmek gönül ile. Her şeyi yalnızca gözlerin ile görüyor olsaydın eğer, tek gördüklerin gözüne aksederler olsaydı nasıl rüya görür nasıl hayal ederdin? Ve hatta nasıl dua ederdin? Bakmak ve görmek aynı şey değil, bilmek ve anlamanın aynı şey olmadığı gibi. Akıl ve kalbin aynı şey olmadığı gibi... Zira akıl bildirir gönül oldurur. Gönlü ile bilmeyen olmamıştır desem acep değil ki. Gönlünle bakabilir misin? Görebilir misin gözlerin kapalıyken dahi. İşte orada taşlar var. Bakma, gör onları...